Merhaba , Usb diskinizi taktığınızda bilgisayarım altında icon ile süslenmiş bir şekilde görmek isterseniz hazırladığım bu yazı size yardımcı olacaktır.

Öncelikle elinizde .ico uzantılı resim lazım.Ben usb diskime ismimin baş harfini icon olarak yaptım.

Eğer icon yapamıyorsanız hazır halde aratıp bulabileceğiniz bazı siteler var bunlarıda sizinle paylaşıyorum.

  1. İcon Archive
  2. İcon Finder

Bu 2 sitede bulduğum iconlar genellikle hoşuma gider bundan dolayı bunları paylaşıyorum sizinle.

İconunuzu bulduktan sonra masaüstüne kaydedin.

Tabiki bu işleme başlamadan önce USB diskinizi biçimlendirmeniz gerekmektedir.

Biçimlendirmek diskinizin içerisindeki tüm verileri siler biçimlendirmek diğer anlamda format’dır zaten.

Bundan dolayı diskinizin içerisindeki verileri yedeklemeyi unutmayınız.

Disk biçimlendirmek için USB Diskinizi “Bilgisayarım” Altında çift tıklıyoruz.

USB diskimizi biçimlendirdikten sonra Not defterini açıyoruz.

Not defterini şu satırı yazıyoruz.

[autorun]icon=icon.ico

yazdıktan sonra farklı kaydet’i tıklıyoruz ve dosyanın ismine autorun.inf yazıyoruz ve usb belleğimizini içine kaydediyoruz.

Belirlemiş olduğumuz icon dosyasınıda belleğimizin içine atıyoruz. Belleği bilgisayardan çıkartıp tekrar taktığımızda değişiklikleri görebilirsiniz.

Yapamayanlar için resimli anlatım hazırladım.


Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

